שאלות נפוצות
סמסונג סוגרת את אפליקציית ההודעות הקניינית שלה, המכונה 'שקיעה', ותעביר את משתמשיה באופן מלא לאפליקציית Google Messages. מהלך זה מסמן את סופה של תקופה בת כמעט 16 שנים לפלטפורמת התקשורת של סמסונג.
אפליקציית Samsung Messages צפויה להיסגר בחודשים הקרובים, ומשתמשים המריצים את מערכת ההפעלה Android 12 ומעלה במכשירי סמסונג יידרשו לעבור ל-Google Messages עד יולי. מכשירי Galaxy חדשים כבר מגיעים עם Google Messages כברירת מחדל.
סמסונג מבצעת את המעבר האסטרטגי ל-Google Messages כדי לשחרר את עצמה מנטל ניהול שרתי ההודעות היקרים, למקד משאבים בתחומים אחרים, ולפשט את חווית המשתמש על ידי איחוד אפליקציות ההודעות סביב פלטפורמה אחידה ובטוחה יותר.
כדי לגבות הודעות חשובות מ-Samsung Messages לפני סגירתה, מומלץ להעביר את ההודעות באופן מקומי לכונן אחסון חיצוני, כמו כונן קשיח נייד או SSD. שיטה זו מבטיחה שהמידע יישמר באופן פרטי ומאובטח.
משתמשי סמסונג ייהנו מחוויית הודעות עקבית ואחידה יותר עם Google Messages, כולל גישה לכלל התכונות והשדרוגים של גוגל, ותמיכה משופרת ב-RCS (Rich Communication Services) שמשפר את חווית שליחת ההודעות.
השוואות טכנולוגיה ראש בראש
השוואות מפורטות בין מכשירים, מודלי AI, מחשבים ועוד.